2 ani de blog/ 1 an de blogging

computer-2242264_1920Azi se împlinesc doi ani de când am blogul, dar doar un an de când scriu constant, deci doar un an de blogging, jogging, joking, jumping… În primul, am publicat aproape literalmente din An în Paște, dacă mă uit în arhive, până când am pus piciorul în prag și am zis că trebuie să scriu mai des, chiar dacă mi se pare că nu găsesc subiecte. Cel puțin o decizie bună am luat în viața asta!

Mi-a plăcut mult cum se simte fiecare sărbătoare, eveniment, stare, anotimp dintr-un an, alături de voi. Viața mea a prins culoare, și pentru asta vă mulțumesc din inimă! Simt să mulțumesc și unei persoane de aici, se știa ea, cu care drumul meu s-a intersectat la un moment dat. Mi-ai influențat foarte tare existența, iar sufletul meu îți poartă amprenta.

Acum, după douăsprezece luni de scris mai serios, pot să spun că mă simt alt om, dar în același timp… același. Sau mai degrabă, că sunt Eu mult mai mult. Acum pot să merg cu fruntea sus prin lume, știind că fac și eu ceva acolo, știind că am descoperit ceva al meu pe care îl dezvolt zi de zi. Nu mă mai văd atât de nepricepută. Nu mă mai compar cu nimeni (sau poate încă lucrez la asta), ci doar cu Sufletul cel de ieri. Căci da, am făcut multă vreme și asta, și am fost foarte nefericită…

Simt că am găsit aici exact oamenii minunați care îmi erau meniți să-i găsesc. Simt cu toată ființa că e ce trebuie. Aceeași senzație am avut-o și din prima zi la postliceală, chiar dacă nu m-am regăsit în totalitate în această profesie (până în acest moment, nu știu care-mi va fi impresia mai târziu), am avut colegi atât de buni, cu un caracter atât de frumos, am fost ca o familie… Când mă uitam la cei din alte clase, aveam mari îndoieli că m-aș fi integrat vreodată.

Oare când a trecut atât de mult timp?! Și totuși, știu că este un timp câștigat, iar nu pierdut, cel puțin o mare parte din el. Cumva simt că a început de ceva vreme vindecarea mea pe toate planurile, scrisul având o contribuție enormă și sper că voi fi bine într-o zi.

Vă îmbrățișez tare-tare și vă doresc fir întins la inspirație, de oricare natură ar fi ea! ♥