Fluture

20170709_154530

Zilele trecute, în grădină. Imens, grațios, deosebit, cu aripi dungate. L-am văzut pe geamul de la bucătărie și, după ce am exclamat plină de uimire „Nu creeeed!”, am fugit repede afară să-i fac poză. Mi-era teamă că o să zboare, că așa mi se întâmplă de obicei…

N-am mai văzut pănă acum fluturi de genul acesta, deci, ca o tocilară de primă mână ce mi-s, am mers la bibliotecă am căutat pe Wikipedia. E vorba de specia „Coada rândunicii”, pentru că are, într-adevăr, o coadă despicată. Sper din suflet că se observă în poză, dacă nu, pe Goagăl sunt mai clare văd. La început, mi s-a părut atât de neobișnuit, încât nu știam care e capul și care e coada. E foarte important și asta de știut, nu?! Apoi am privit mai de aproape și am văzut cum făcea polenizarea (cam ca pasărea Colibri). La un moment dat, chiar eram convinsă că-l și filmez, dar am uitat să apăs pe „înregistrare”, așa că atunci când l-am apăsat mândră nevoie-mare, de fapt mi-am filmat pașii spre casă… Hihi!

După ce a mai poposit pe câteva flori, fluturele a plecat cu tot cu a sa coadă și a lăsat în urmă un copil-adult ce prinsese din zbor un ciob de fericire pierdută cândva și se uita prin el la soare…

Noapte bună, copii!

22 de gânduri despre „Fluture

  1. Alergam mereu după astfel de fluturi în copilărie. Acum îi văd mai rar decât atunci. Și nu cred că e din cauza mea asta, pentru că eu sunt tot timpul cu ochii după fluturi, dar cred că sunt ei mai puțini. De vreo 5 ori am avut ocazia să fotografiez un fluture din ăsta, anul aceasta, dar până am luat aparatul s-o dus… așa pățesc mereu. 😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. Daca ne-am opri mai des si am fi mai atenti privind cu Sufletul la micile detalii ale naturii înconjuratoare,astfel de ‘revelatii copilaresti’ ne-ar transforma perceptia despre sensul vietii.
    O noapte cu Soare în Suflet.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

