Mda (4)

Ciudat lucru… de fiecare dată când mă gândesc la cineva care nu a mai scris de ceva vreme, a doua zi văd că a scris. Poate fi vorba de câteva zile, săptămâni sau luni, nu contează. Asta mi s-a întâmplat la mai mulți dintre voi… O fi intuiția (feminină)?!

Sau dacă azi aflu ceva nou, ceva inedit, a doua sau a treia zi mă lovesc întâmplător de acel lucru. Aici probabil că e vorba doar de faptul că devii mai atent la acea informație și o remarci mai ușor (când eram mică și o persoană cunoscută își lua o mașină de un anumit tip, numai mașina aceea parcă o vedeam prin oraș). Dar parcă e prea mare coincidența…

Asta cu întâlnitul pe stradă cu o persoană, la scurt timp după ce te-ai gândit la ea, cred că e la ordinea zilei, am auzit pe mulți povestind…

Am fost recent cu prietena mea la un seminar despre intuiție & emoții și ni s-a spus că intuiția este un simț care trebuie dezvoltat, că ne poate ajuta la fel de mult (sau poate un pic mai mult) ca rațiunea în viață, ele fiind complementare. Iar pentru a face loc intuiției, trebuie să-ți cureți mintea… Hm, asta cam greu, cu ce anume, cu axion?!

Mă rog, ar fi multe de spus despre intuiție, dar nu e un subiect pe care-l stăpânesc. E totuși clar că în trecut, oamenii își foloseau mai mult partea dreaptă a creierului, pentru că mediul le cerea să-și folosească instinctul și intuiția în luarea deciziilor, iar acum se pare că ne-o folosim mai mult pe cea stângă…

Nici nu știm cât de mare este puterea minții noastre. Chiar acum câteva secunde, m-am concentrat atât de tare, încât am reușit chiar să apăs „Publică”. Ce spuneți de asta?!

16 gânduri despre „Mda (4)

  1. Mdaaaa!
    Rezonanță, simpatie vis-à-vis de subiectul observat.
    Pericolul poate exista atunci când atenția asupra persoanei devine obsesie.
    Față de intuiția participantă, intuiția extrasenzoriala este asimilată empatiei.
    După Jung, intuiția se produce în subconștient.
    Abordare subiect interesant! 😊

    Apreciat de 1 persoană

      • Ești un „suflet ” special,sensibil.
        Poate odată voi scrie. Este interesanta conversația cu un prieten de profesie psiholog. Unii oameni percep psihologul drept un vindecător, deși implicarea este necesară. Recunosc, nu am probleme de genul, sunt pragmatică, rațională, dar imi place sa ascult, este important pentru fiecare să înțeleagă motivele pentru care se manifesta într-un fel sau altul.
        O zi faină! 😊 ❤

        Apreciat de 1 persoană

      • Ș ție, Maria, mulțumesc ❤ ❤ Acum am căutat despre intuiție și din punct de vedere religios și se spune că "Intuitia noastra ar fi dreapta cu adevarat daca si noi am fi cu adevarat sfinti.", că nu trebuie să ne încredem în totalitate în ea, că poate fi înșelătoare, că putem deveni mândri și să-i cerem lui Dumnezeu să ne descopere ce este bine să facem… Greu de știut care e adevărul 🙂

        Apreciază

  2. Foarte interesant, mi-ar plăcea să ştiu şi să înţeleg mai multe despre subiect.
    Mi s-a întâmplat şi mie de mai multe ori ce ai spus tu legat de intuiţie, de o persoană anume pe care nu am văzut-o de mult timp, nu am vorbit şi imediat după ce mă gândesc total întâmplător la ea, să o revăd sau să aud ceva legat de ea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

