2 în 1

Of, Doamne, nu înțeleg cum de se poate să fii și foarte friguros și foarte rău de căldură, în același timp?! Iarna, am tălpile sloi, aș putea să îmbrac eu două perechi de șosete, ciupici de lână pe deasupra și să le pun pe calorifer/sobă, că tot degeaba, revin repede la temperatura lor obișnuită. Vara, în schimb, abia mă tărâsc până acasă, dacă mă prinde miezul zilei pe drum. Și nu mă ajută nici părul care e destul de foarte închis la culoare și atrage soarele. Mă simt ca o omidă brunetă, coaptă la foc mare… și parcă nu mai ajung odată acasă, frate (!!).

Se impune o schimbare urgentă de domiciliu, undeva… așa, în Rio de Janeiro, Copacabana, să spunem, văd că vremea e perfectă acolo. Aștept cu interes maxim sponsori pentru vilă cu piscină. Așa, din toată sărăcia, o viluță cu un pic de gazon în față, câțiva palmieri ici-colo, o mică piscină da, să nu uităm de ea („și pe Madonna ca vecină”). Și desigur un iaht, dacă se poate (doar dacă se poate!), chiar și la mâna a doua e bun, nu sunt deloc pretențioasă. :)))

P.S.: Dacă e musai să plătesc, am să scot la licitație antichități de mare valoare & calitate, și anume mileurile mamei.

19 gânduri despre „2 în 1

Lasă un răspuns

