De minte

Hmm… oare cât de mulți ani se poate chinui o măsea de minte să iasă?! Prima a ieșit bine-mersi, prin liceu, cu dureri minore, a doua se tooot chinuie de vreo… nu prea sunt sigură, dar cred că de aproape 3 ani. Se pare că nu are destul loc, dar dna doctor mi-a zis că nu e cazul încă să o scoatem. Nu pot descrie în cuvinte cât de tare m-am bucurat (!!!) când am auzit asta, dar totuși, când o să fie cazul, că deja începe să fie enervant… Nu prea mă supără (ne)prezența ei, dar..

Când probabil am destul calciu în corp, iese timid din găoace doar un colț de măsea, niciodată mai mult, lucios și frumos de mama-focului, apoi se retrage. Și tot așa. Că vorba proverbului: La plăcinte înainte, la stres înapoi. (Am o mătușă de la țară care inventează mereu proverbe, vrând să pară înțeleaptă, pe care le spune așa într-o doară, după ce zice ceva: „Că vorba proverbului, când vreau să mănânc, mănânc.” etc. Probabil și de aici mi se trage cu proverbele.)

Cred că asta explică multe, dacă mă înțelegeți, mintea asta nu vrea să apară și pace! Dar nu pot să zic că nu-mi place deloc asta 😀 Până la pensie are timp berechet.

18 gânduri despre „De minte

  1. Sufletel, unele masele de minte nu au minte si raman pe veci inchistate in gingie. Un simplu panoramic x-ray te va lamuri cum este pozitionata, iar daca impinge celelate masele, atunci medicul va decide daca sa o scoata sau nu. Daca nu provoaca dureri, atunci poti sa o lasi „dupa mintea ei”.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Îmi amintesc că la mine tot își aminteau că trebuie să se mai ițească nițeluș doar iarna, adica doar în s(tr)esiune… ooof, simțeam că-mi ies din minți, nu alta! : )) De-abia mă puteam concentra pe tocit și fișat, hm.. Baftă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

