Mi-am pus…

Mi-am pus mâna-n dreptul inimii și L-am simțit pe Iisus,

Căci dorind să ne arate imensa Sa iubire, El ne-a spus:

Iată stau la ușă și bat, iar de cineva-Mi va deschide,

Voi intra în casa lui și el va cina cu Mine.*

 

Mi-am pus mâna-n dreptul inimii, când ochii erau umflați de plâns

Și am simțit o căldură ce ființa pe loc mi-a pătruns,

Iar o voce-mi șoptea să am încredere, că acolo unde văd un zid,

Dumnezeu va crea un drum, căci lumina circulă până și-n vid.

 

Mi-am pus mâna-n dreptul inimii și deznădejdea s-a topit din palmă,

Am găsit o rădăcină firavă de care să m-agăț și poate sunt mai calmă.

Căci Dumnezeu a bătut la ușa inimii mele, I-am deschis,

Iar candela din peretele aortei mele, fitilul și-a aprins.

 

Mi-am pus mâna-n dreptul inimii pentru o secundă,

Poate nu suntem singuri în viața asta scurtă, dar nefericit de lungă.

Mi-am pus mâna dreaptă, peste ea cea stângă

Și mi-am șters ochii… poate până și sălciile se satură uneori să mai plângă.

 

*Citat din Biblie, Apocalipsa (3, 20) : „Iată Eu stau la ușă și bat. Dacă aude cineva glasul Meu și deschide ușa, voi intra la el, voi cina cu el, și el cu Mine.”

الاســـم:	knockatthedoorc10079564pe9.jpg المشاهدات:	4 الحجـــم:	37.4 كيلوبايت

Sursă foto: aici

8 gânduri despre „Mi-am pus…

Lasă un răspuns

