Jennifer Rush

O voce de aur… parcă-mi place mai mult decât Whitney Houston, Celine Dion & co., chiar dacă e greu de comparat. Numele ei nu e Jennifer, numele ei e Muzică. Muzică pură, medicament pentru suflete triste, dar și pentru suflete vesele. Cred că unii oameni nu respiră aer, respiră note muzicale, inspiră suferință și expiră emoție.

De ce sunt melodiile de ieri atât de frumoase, de ce nu ne săturăm oricât le-am asculta, față de cele de astăzi?! Oare cum am trecut pragul mileniului III, am început să decădem?

Cum de sunt nostalgică după niște vremuri pe care nu le-am trăit?!…

17 gânduri despre „Jennifer Rush

  1. Cu totul de acord. Ascultând acum cântece de odinioară, simt că îmi merg la suflet și mă fac să-mi amintesc de ani frumoși, colegi de demult, prieteni și clipe frumoase. Când s-a lansat melodia aceasta, făcea furori printre cei tineri. Și câți mari artiști care ne-au încântat și ne-au rămas la suflet.
    Numai bine și o nouă săptămână frumoasă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

