Mulțumesc!!

Mulțumesc, dragilor, vouă celor de aici, pentru că existați! Câteodată, când mă gândesc, nu-mi vine să cred că exista undeva, o lume așa de frumoasă, despre care atâta vreme nu am știut mai nimic. Chiar existați toți cu adevărat?!

Mulțumesc pentru tot! Nu se mai simte chiar așa de greu să trăiești și datorită vouă. Cam atât am avut de zis pe ziua de azi.

fingers-1834818_1920

43 de gânduri despre „Mulțumesc!!

  1. Și eu îți mulțumesc că exiști și că scrii aici, aprecierile tale sunt mereu vesel și dragi. Și eu am uneori aceeași senzație în legătură cu lumea de aici, dar chiar îmbogățește frumos viața. O săptămână frumoasă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mi-am pus de multe ori întrebarea cum se face de mă leg sufletește de niște oameni pe care nu i-am văzut niciodată și poate că nici n-o să am ocazia să-i văd , dar am ajuns la concluzia că sufletul face rezonanță cu alt suflet atunci când au în comun unele sentimente și simțiri.Eu țin la tine ca la o soră de-a mea , Suflet! Sincer! ❤

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

