Poem pe lamă de bisturiu

 

Da, mamă! (Sunt siliconată)

 

Eu nu accept defecte în fizionomie,

Cearcăne, semne sau dublă bărbie

Și nu mi-e frică să mă operez, mi-e frică să nu se termine bugetu`!

 

Nu poți s-ascunzi în fard ridul prea mult timp,

Dar timpul trece și vreau să văd și celulita trecââând,

(Să văd și celulita trecând…)

 

R1 x 2:

Da, am o geantă plină de complexe,

Mi-e frică de-ntuneric,

Da` alerg pe străzi cu felinare stinse,

Să nu mă vadă nimeni,

(să nu mă vadă nimeni)

Cu fața recent întinsăăă.

 

R2 x 2:

Da, mamă! Sunt siliconată,

Pentru că altfel nu îl pot avea

Și n-am nevoie de iertarea ta

Nu-mi spune că n-arăt mai bine așaaa!

 

Nu durerea, ci ridarea mă omoară

Și mă dau cu cremă în fiecare seară

Și nu mi-e frică să-mi injectez buzele, mi-e frică să nu fie destul!

 

Îți jur că nu-l mai sun pe medic, chiar dacă-s disperată,

La fel cum o făceam de fiecare dată,

Zâmbesc acum, doar ca să-mi vezi botoxu`!

 

R1 x 2:

Da, am o geantă plină de complexe,

Mi-e frică de-ntuneric,

Da` alerg pe străzi cu felinare stinse,

Să nu mă vadă nimeni,

(să nu mă vadă nimeni)

Cu fața recent întinsăăă.

 

R2 x 2:

Da, mamă! Sunt siliconată,

Pentru că altfel nu îl pot avea

Și n-am nevoie de iertarea ta

Nu-mi spune că n-arăt mai bine așaaa.

 

Nu plâng acum…

no, no, no, no, no…

Mi-a fost destul…

no, no, no, no, no…

Și o să uit jignirea lui…

Și o să beau…

R2 x 3:

Da, mamă! Sunt siliconată,

Pentru că altfel nu îl pot avea

Și n-am nevoie de iertarea ta

Nu-mi spune că n-arăt mai bine așaaa.

 

Pentru că altfel nu îl pot avea

Și n-am nevoie de iertarea ta

Nu-mi spune că n-arăt mai bine așaaa.

 

R2:

Da, mamă! Sunt siliconată,

Pentru că altfel nu îl pot avea

Și n-am nevoie de iertarea ta

Nu-mi spune că n-arăt mai bine așaaa!

 

*Acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare. (Ce ciudat mă simt să zic asta 😀 )

16 gânduri despre „Poem pe lamă de bisturiu

Lasă un răspuns

