Încântare

O, dar vai, ce încântare să fii genul de fraier care salută cam pe toată lumea cunoscută pe stradă, dar ți se răspunde doar uneori, sau cei mai mici în etate, care s-ar cuveni ei să te salute, te ignoră și ei, depinde ce chef au să deschidă gura. Și începi și tu să ignori la rândul tău. Chiar nu mai știu cum să mă port cu unii oameni…. Viața mea socială tinde spre minus infinit… Uneori am impresia că urăsc oamenii și visul meu începe să fie să am așa de mulți bani, de să-i întorc cu lopata și să mă mut apoi pe o insulă pustie. Nu m-aș plictisi de mine, sunt sigură :))

Și nu e vorba că țin neapărat să fiu salutată, nu mă cred așa importantă, dar chiar așa să trec fără să spun nimic, pe lângă cineva cunoscut?! Socola, wait for me!…

Probabil că-mi lipsește o mare parte din acea zonă a creierului responsabilă cu socializarea, de reușesc să socializez mai mult cu oamenii cu care rezonez (dacă există acea zonă, nu mă pricep așa bine la neurologie…). Într-un fel, o invidiez pe mama care intră în vorbă cu oricine și îi e atât de ușor cu oamenii. Semăn mult mai mult cu tatăl meu, la caracter și gândire, și el e mai tăcut, vorbește puțin… și el scria versuri în armată pentru camarazii lui, ca să le trimită iubitelor acasă 😀 (bine nici de el nu pot zice că are problemele mele, poate vine și cu vârsta asta).

O zi frumoasă de sâmbătă, ca oricare alta.

54 de gânduri despre „Încântare

  1. Cel putin nu esti singura. Mi se intampla des sa salut si sa remarc sloiuri de gheata in loc de oameni. Si, mi se intampla si cand nu sunt singur, fapt care ma mai face sa dau si explicatii care sa nu ma afunde in prostia de a saluta… Exista si o parte buna, ca ma saluta copii de 10 ani cu Salut! Ce faci? Le raspund: Bine, ii dadeam sfaturi mamei tale cum sa isi creasca copiii, ca ea mai apeleaza la mine, fiind mai invarsta decat ea :))
    Sa stii ca am sunat pe cineva legat de ce ai spus. Mi-a spus ca nu se mai intorc banii nici pe insula dorita, cu atat mai putin in zonele populate ale lumii. Iti recomanda masina de numarat bani. 🙂
    A, am uitat: Fluturi 5!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Stai liniștită. M-am obișnuit că fiecare om merge pe stradă cu gândurile lui și trebuie să fie musai atent la toți trecătorii. M-am trezit de câteva ori strigat de niște cunoscuți, pe lângă care trecusem absorbit de gânduri. Noroc că oamenii s-au amuzat de situație și n-au fost supărăcioși. De salutat…. nu chiar pe toată lumea….
    Îți doresc numai zile frumoase! 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  3. Aici e ca la țară. Toată lumea (dar rar te nimerești pe stradă cu cineva) salută și zâmbește. M-am obișnuit așa. Unii spun că e fals, că oricum nu-i interesează. Pe mine mă încălzește. Dar aș reacționa ca tine pentru că sunt sensibilă. Fă cum simți. Știi că se spune că salutul e de la Dumnezeu. Dacă nu răspund, sau nu o fac, mergi mai departe fără să-ți pese.

    Apreciat de 2 persoane

  4. Ignoră! 😊
    Atunci când nu ți se răspunde, treci mai departe, zâmbește! Contează? Nu !
    Exista o categorie de oameni care nu sunt compatibili cu ceea ce înseamnă bunul simț. Treci senină pe lângă cei care -ți ignoră prezența. Am reușit să nu mai observ asemenea aspecte. Petru spune un adevăr, zâmbește! 😊

    Apreciat de 1 persoană

      • 😂
        Nuuuuu! E simplu. Vezi, poate că libertatea mea este benefica. Salutul este o estetică a caracterului, deși exista și alte tipologii ale manifestărilor umane. Există o categorie de oameni care trădează încrederea celei/lui mai apropiat suflet, o fac cu nonșalanța omului nevinovat, există, crede-mă! 😀
        Din fericire pentru mine nu am avut lângă mine un asemenea „specimen” , nici nu aș concepe apropierea…
        Da no, așa e viața! 😊

        Apreciat de 1 persoană

      • Da, din păcate există și astfel de oameni… am prin preajmă un exemplu, o femeie în toată firea care merge la biserică în mai toate duminicile, se spovedește etc, dar din cauza minciunilor și uneltirilor ei, mama s-a supărat tare (bine nu era așa apropiată de noi, dar oricum). Până la urmă a ieșit adevărul la iveală, dar ne-am schimbat definitiv părerea despre ea.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

