Înflorește, pomule!…

Imagine similară

Înflorește, pomule, nu ține cont de mine,

Tristețea mea ți-ar ofili seva din vine!…

Înflorește, pomule, cum n-ai mai înflorit vreodată,

Iar eu am să te ud cu apa ce-n ochi a fost purificată…

 

Când vei vedea c-adorm sub trunchiul tău, să nu foșnești tare,

Ci doar aruncă, rogu-te, cu ploaie roză de petale…

În somn să nasc boboci de vise din bulbi de suferință,

Iar când mă voi trezi, să fiu vindecată de-orice chin și neputință.

 

Ce bine e aici, la rădăcina ta străveche, pomule drag,

Pot în liniște să mă cuibăresc și sufletul să-mi trag!…

Pe pat de flori cu baldachin din pânze de păianjen, în iatacul pădurii,

Voi începe să țes, în reverie, povești pe marginea pătrată a lunii.

 

Înflorește, pomule și acoperă-mă încet cu aripile tale,

Mă voi trezi când întunericul va fi risipit de-o rază de soare.

Până atunci, sper că nu te superi, dacă puțin mai rămân,

Nu mai știu unde să mă duc, ce să fac, cine sunt…

 

Sursă: Google images

9 gânduri despre „Înflorește, pomule!…

Lasă un răspuns

