Emoție

Emotivitatea asta exagerată m-a tras foarte-foaaaaarte mult în jos, dar probabil că m-a și ridicat pe alte planuri. Cât să nu mă enervez și mai tare pe viață și pe mine.

12 gânduri despre „Emoție

  1. Emoțiile generate de timiditate , nu sunt benefice pentru societatea actuală.
    Gândește-te, cine/ce îți poate genera starea , aduna în jurul tău oameni veseli .
    Trecem cu toții prin stări de spirit diferite, zilnic,dar avem un motiv clar pentru care merită să fim veseli-viața!
    Te-ai gândit vreodată ce dar uriaș ți-a făcut creatorul universului?

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, nu sunt benefice deloc, am trăit asta cam de la gimnaziu când mi s-au declanșat cumva și parcă se accentuează pe măsură ce trec anii. Am mai învățat să le controlez, uneori am reușit, dar trebuie să fie ceva permanent. Dacă am o perioadă mai mare puțin când nu vorbesc în fața unor oameni de exemplu, o iau de la capăt. Uneori mi se pare că m-a părăsit acest Creator, dar probabil că mi-a dat un dar, ne dă tuturor…

      Apreciază

      • Până la vârsta de trei ani, am locuit într-o casă lângă un cimitir. Era locul meu de joacă, ciudat loc. Părinții au cumpărat o casă mare,ne-am mutat, acolo am înțeles că „există oamenile ” 😂!
        Și tot acolo am înțeles că „oamenile copii” sunt „jucării ” , drept pentru care am ales să mă joc „de-a soldatul” cu băieții, fetițele se purtau urât cu mine. Eram o fetiță slabă și urâtă, așa îmi explicau ele 😀. Am priceput repede că printre ele nu am loc. Protejată de băieți, am prins curaj, rapid am devenit bătăușă și implicit „acceptată ” de clanul fetițelor. Singuratica a devenit centrul atenției. Este nevoie de curaj, poți! Sigur, există în structura umană stări generate de anumite perioade, evenimente mai mult sau mai puțin benefice.
        Crede-mă sunt trecătoare.
        Nu cred că ai primit de la Creator doar un dar, în fiecare dintre noi există o multitudine de daruri, trebuie doar să le descoperim. Și mai este ceva, nu întotdeauna ce cred alții despre noi prezintă importanță . Ești unică, pentru că fiecare dintre noi avem o personalitate unică.
        Îmi place Em, regret că nu am descoperit -o până acum, emană bucurie…
        Știu, scrierile mele pe blog par triste, în realitate sunt un om jovial, mereu pus pe șotii , nu-mi pasă cum mă percep cei din anturajul meu.
        Și nu mă irosesc în cercuri care-mi pot afecta personalitatea. Cei care nu mă accepta asa cum sunt, nu au decât sa dispară, apar mereu orizonturi noi !
        Ești „Suflet” , un suflet minunat, curaj , poți! 😊 ❤

        Apreciat de 1 persoană

      • 🙂 Ce poveste interesantă, mersi mult că mi-ai împărtășit-o! Să știi că în viața de zi cu zi, sunt un om foarte glumeț și râd foarte mult, îi fac pe toți să râdă, în ciuda emotivității,… doar că în adâncul sufletului meu sunt un om trist. Lumea nu-și dă seama de asta (în afara de prietena mea căreia îi spun tot și ea mie) doar aici pe blog arăt ce e acolo, în profunzime…

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

