Dorință mică pentru o fericire mare

Azi, mi s-a îndeplinit o mică dorință pe care o aveam de câțiva ani! Mi-am luat o floare dansatoare, din aceea care merge cu energie solară. Văd că merge și cu lumină artificială, dar mai piano-piano, e la fel ca o floare adevărată, preferă lumina naturală. O iubesc tare mult!! Nu știu de ce-mi doream atât de tare, poate pentru că mă calmează, dar ba se întâmpla să uit, ba nu cred că s-a întâmplat să văd nicăieri pe unde am fost… Acum însă, au apărut tarabele specifice acestei perioade („3 lei legătura de ceapă, domnița!”) cu tot felul de iepurași, coșulețe de flori, icoane 3D (am și eu din asta, culmea), cățeluși de jucărie care latră și dau din picioare… un domn vindea „mașinuța nebună”… plus flori dansatoare cât vezi cu ochii (concurență serioasă pentru emisiunea de la Pro). Ce mai, se vede că vine Paștele!

17523290_1861442784067375_6272953518452325964_n

22 de gânduri despre „Dorință mică pentru o fericire mare

Lasă un răspuns

