Brânzăăă

Oare am o problemă dacă mănânc brânză cu orice?! 😀 Brânză cu ciorbă, brânză cu fasole, brânză cu pilaf, brânză cu legume la grătar, brânză cu gem, brânză cu miere, brânză de vacă cu brânză de oaie (nu mereu, înțelegeți ideea). Și nu sunt singura din familie obsedată de acest aliment divin (A-a-leluia!), și tatăl meu simte că nu se satură dacă nu avem în casă „insulină”, cum o numește el. Nu ne simțim bine dacă nu ne luăm „doza”. Am fi în stare să o tragem pe nas :)) Chiar și el mai mănâncă uneori brânză cu ciorbă. De obicei luăm din sursă sigură de la sibieni, cea mai bună pe care am mâncat-o vreodată.

Iar acum ceva timp, când eram la masă la prietenii mei și mâncam ciorbă, D. m-a întrebat: „Tu știai că brânza merge cu ciorbă?”. Nici n-ai idee cât de bine știu! Se pare că cine se aseamănă se adună, n-aș fi bănuit că și ei au același obicei alimentar.

Dar chiar are gust buun!…

43 de gânduri despre „Brânzăăă

  1. Da, fan brânză sunt dar cu ciorbă şi cu gem nu am încercat. Cu gem nu, că gem mănânc numai în clătite. Dar brânză aş mânca oricând. Dacă mi-ar spune cineva că de mâine nu voi mai putea mânca altceva în afară de brânză cu ridichi sau roşii, n-aş avea niciun regret.
    No, hai la sighii, să iei din sursă şi mai sigură. Că am auzit că s-a cam dus vestea şi bucureştenii şi constănţenii şi timişorenii cumpără brânză de la olteni pe post de brânză de sibiu. 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

