ReATeBe

Azi am luat amendă de la „ReATeBe”, din prostia mea, nu de altceva, desigur. Tocmai încărcasem cardul nefolosit de vreo cateva luni, că merg cu metroul acum (ne-am șmecherit!) și știam că pe la Victoriei sunt mulți controlori. Intru în autobuz și apropii cardul de câteva ori de aparat și nimic, nici măcar un sunet… M-am resemnat și l-am pus în buzunar. Aș fi putut să mă duc la un aparat mai în față, dar mi-era lene.

La stația următoare, ce credeți?! Nenea Controloru’!!! Un bărbat și o femeie… A mai încercat și o doamnă să valideze cardul și a văzut că nu merge, dar când a apropiat controlorul legitimația lui a mers și nu a vrut să înțeleagă, deși mi-au luat apărarea mai mulți oameni din autobuz și a văzut-o cu ochii lui pe acea doamnă. A zis: „Ce crezi că i-am făcut eu ceva la aparat, mi-am adus uneltele?! La mine cum a mers? Trebuia să apeși pe 1.”. Da, m-am gândit și la asta, ce-i drept, nu știu de ce nu am apăsat. Oare nivelul lenei bate deja recordul? Îmi place să-mi fac probleme singură?! Câteodată mi-e așa silă de mine…

I-am zis: „Hai, bine, dați-mi amendă și gata!”. Când eram mai mică reușeam să scap de ei, le ziceam că mi-am uitat cardul, dar acum nici n-am mai avut puterea să-i spun că de-abia cu ceva minute în urmă încărcasem. „Ia uite, nu mai e validat de pe 08.09!”. I-am spus că merg cu metroul. M-a întrebat dacă am mai luat amendă vreodată și n-am recunoscut că e a doua oară (atunci nu aveam cardul încărcat), nu știu exact de ce am mințit, poate pentru că eram nervoasă că vrea cu tot dinadinsul să-mi strice ziua. Am plecat cu lacrimi în ochi din stație după ce am achitat, de nervi, nu de altceva, nu pentru o amendă, ci pentru că într-un fel a fost picătura care a umplut paharul. Am mers cred că vreo șase stații pe jos, n-am mai așteptat autobuzul care vine cam rar oricum, dar nici măcar nu le-am simțit. Dacă aș fi luat-o pe jos de la bun început, aș fi obosit cu siguranță…

Cardul roșu pe care mi l-a dat l-am rupt și l-am mâzgălit cu pixul, apoi l-am aruncat la coș. Vreau să uit cât mai repede asta. Bine, oricum, nu prea mă afectează, în comparație cu ce mi se întâmplă acum, pățania asta e mic copil. 🙂

20 de gânduri despre „ReATeBe

Lasă un răspuns

