Filmulețe pentru bună dispoziție

Astăzi m-am gândit să fac o selecție cu filmulețe care mă fac să mă simt mai bine, unele mai vechi, altele mai noi. 🙂

1.Arhicunoscuta poveste a studentului (deși traducerea nu e cea reală).

 

2. De când l-am descoperit pe Fred acum câțiva ani, nu m-am mai simțit așa de ciudată. 😀

 

3. România contra Insulei Funafuti (chiar există insula asta, nu credeam). Să leșini nu alta. „Teoharie Coca Cosmaaaaaa”.

Apără, Duckadaaaam!!!

 

4. Școala Vieții

 

+ Gaudeamus Igitur pe ritm de manea:

 

+ Și din același registru, dacă tot am început, Maneaua culturală:

„Așa-mi sunt zilele toate/ Citesc Hegel, Marx, Socrate…”

 

5.  Singing Dentist

 

Lasă un răspuns

