Felicitările… (2)

Azi, prietenele mele și mama lor (Scumpiiii!) au primit felicitările trimise prin poștă săptămâna trecută. Nu s-a uitat nimeni ciudat că trimit pe o distanță așa scurtă, m-am mai liniștit puțin, Spitalul nr. 9 mai poate aștepta… Pentru 3 scrisori am dat vreo 4 lei :)) Să tot trimiți, măi frate!

M-am entuziasmat când mi-au zis că le vor primi pe 8 martie, dar au ajuns de-abia azi, după mai mult de o săptămână… Probabil n-au observat cei de la oficiul poștal din orașul vecin semnalele lor cu fum… În fine, mă bucur mult că s-au bucurat, și ele se bucură probabil că mă bucur eu, viața e frumoasă, roz, buline, floricelee!

12 gânduri despre „Felicitările… (2)

      • Nici eu nu ma dau in vant dupa serviciile PR. Dar, in ultima vreme, cam toate serviciile de curierat au depasit ideea de livrare rapida in 24 de ore.
        Eu am primit o felicitare din partea unui nor, pe adresa de la serviciu. Stiam ca trebuie sa o primesc. Doar ca, s-a intamplat sa ajunga si tarziu si pe usa de scara deschisa. Cineva a rupt toate plicurile din cutiile fara lacat. A mea era fara lacat. Acum e tot asa, fara lacat, fara felicitare.
        Bine ca la tine au ajuns 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      • Hahaha :)) Păi chiar începi să te frămânți și să te îndoiești că vor ajunge. Poate e mai bine pe de o parte cu noile tehnologii, n-aș avea atâta răbdare :))

        Apreciază

      • Imi vine in minte o comparatie intre generatiile opuse dintr-un anume domeniu. As ilustra, dar risc sa tradez cine sunt 🙂 Asa ca, da, e mai bine ca ne putem teleghida gandurile mai repede.
        Ma duce iar gandul, neteleghidat insa, spre istoria dlui dr Zhivago. Oare s-ar mai fi scris o asemenea iubire nascuta in mijlocul unui tumult de contraindicatii?

        Apreciază

      • N-am citit cartea și nici filmul nu l-am văzut, dar cred că ne și limitează foarte mult Internetul și pierdutul timpului aiurea. Mă impresionează de fiecare dată cât de în detaliu sunt scrise romanele clasice.

        Apreciază

Lasă un răspuns

