Boboc de floare

flower-828699_1920

Pulsează, inimă, bobocu-ți crud de floare,

Înflorește-l și pictează-l în a sângelui culoare…

Să se hrănească cu seva vieții și el să hrănească viața,

Să nu mă topesc ca ceara când spre lumină întorc fața.

Înseninează-ți, inimă, peticul de cer înnorat din artere

Și lasă întunericul să-ți iasă în bobițe mici prin piele.

Învelește-ți în catifea spinii ce cresc spre interior,

Știu prea bine că cioburile de speranță te rănesc și dor…

Căci atunci când te doare pe tine, eu îmi pun mâna pe piept,

Respir adânc, beau un strop de apă și chiar are efect.

Atunci când te doare pe tine, mă-ndoi și-mi apropii umerii ca un scut,

Să nu simți cum toată fericirea a putrezit și-n fâșii lungi s-a rupt.

Atunci când tu suferi, lumea mea se prăbușește,

Totul în jur sună trist și zarea se-nnegrește…

Inimă, inimă chinuită,

Nu te las la pământ prăbușită!…

6 gânduri despre „Boboc de floare

Lasă un răspuns

