Ce frumos minți!

Mi-ai spus că nopțile geroase sunt cele mai negre,

Dar cum să fie când tu luminezi pe cer așa de tare?!

Obișnuiai să-mi povestești că iernile sunt veșnice,

Dar cum să fie când ochii tăi aduc primăvara?!

 

Mi-ai spus că inima ta are multe cicatrici și nu mai e frumoasă,

Dar cum să nu o atingi, când tocmai asta o face specială?!

Îmi spuneai că stelele cad din Univers ca s-ajungă la mine,

Dar nu le mai vedeam, căci te priveam numai pe tine.

 

Îmi promiteai că din lacrimile mele vei face un șirag de perle,

Dar n-am nevoie de podoabe când iubirea ta mi-e desenată pe piele.

Îmi mărturiseai că atunci când răsar pe cer, dispare orice nor,

Dar nu-ți dădeai seama că zâmbetul tău îi îndepărta atât de ușor…

 

delicate-arch-896885_1920

12 gânduri despre „Ce frumos minți!

Lasă un răspuns

