Radio

Aprind radio-ul de pe etajeră să meargă ușor, în surdină….

Iar în aer se împrăștie deja mireasma unei ape clocotite cu izmă…

Mă așez la masă, pe ziar au mai rămas câteva firimituri uscate de pâine,

Cineva a făcut din zori un sandviș cu speranța unui mai bun mâine.

 

Se anunță că va fi vreme ploioasă și apoi nu mai ascult,

Mă uit pe fereastră la picăturile ce-ncet pe geam se scurg…

Ce frumos e afară și ce muzică liniștitoare are ploaia…

Mă face să umplu cu litere zgribulite toată foaia!…

 

Ce acorduri clasice au învățat norii de atâtea mii de ani!…

Iar noi putem doar să stăm în rândul întâi, ca cei mai mari fani.

Putem doar să ne ștergem obrazul de apa ce trece prin fereastra închisă

Și cu dosul ud al palmei să ne ferim inima ca de răceală să nu fie atinsă…

 

P.S: Aceste melodii le aud mereu la radio și mai sunt câteva care-mi plac și când sunt la drum lung în mașină… Trebuie să le caut și să le așez pe Desktop-ul inimii. 😀

 

 

P.S.S : Nu m-am putut abține să nu pun poza aceasta, cred că mulți ne regăsim 🙂

screenshot_2016-09-24-09-18-47

 

14 gânduri despre „Radio

Lasă un răspuns

