Nu te mai preocupa, totul va fi bine!

20170223_105511-1

Cei care locuiți/ faceți naveta în Bucharest ați observat mai mult ca sigur că stațiile de la metrou și chiar panourile publicitare, zidurile clădirilor au fost împânzite cu acest mesaj motivațional. Posibil să fie și în alte orașe, iar prima variantă a lui „Nu te mai preocupa, ești frumoasă astăzi” (mult mai răspândită), am văzut pe Internet că este și în Cluj. Când am dat încă o dată cu ochii de el, în timp ce-mi căutam un loc într-un vagon gol din metroul aflat la capăt de linie, m-am simțit pe loc mai bine. M-am întors înapoi și m-am așezat în dreptul lui, să fac poza. Mi-am atras câteva priviri, normaaal, de genul „Ce face și asta?” și cineva a întors capul să vadă ce fotografiez…

La o simplă căutare pe Google, puteți găsi cine este autorul primei variante, „Nu te mai preocupa, ești frumoasă astăzi”. Este vorba de Alex, un make-up artist din București, care a scos și câteva melodii hip-hop. El mărturisește că a scris doar mesajul care se află între stațiile Unirii 1 și Unirii 2, apoi acesta a fost preluat de alții, răspândindu-se cu foarte mare viteză, fără ca el să-l popularizeze pe rețelele sociale. Alex povestește că l-a marcat discuția dintre „două domnişoare, una mai aranjată şi alta mai puţin aranjată. Erau simpatice. Una se plângea celeilalte că <<uite, toate prietenele mele se mărită şi au copii şi eu încerc să găsesc pe cineva şi nu se întâmplă nimic, am numai întâlniri eşuate>>”. El spune că i-a părut rău că nu s-a dus la ea să o încurajeze, să-i spună că este frumoasă și așa a hotărât apoi să scrie acest mesaj.

Mă rog, poate este discutabil, poate sunt doar niște măzgălituri, poate arată urât să scrii cu markerul peste tot, dar este o formă de exprimare până la urmă, menită să ridice moralul celor din jur și care chiar are efect. Și decât înjurături sau mai știu eu ce, mai bine așa… Frumosul se poate găsi oriunde, important e să vrem să vedem asta.

Sursă foto 2: aici

18 gânduri despre „Nu te mai preocupa, totul va fi bine!

      • Yeee! Acuma trebuie să -ți spun că la un curs am studiat iubirea pentru pământ. Profu ne-a indicat să încercăm sa îmbrățișăm copacii, se știe despre. Și e adevărat. Doar că dacă îmbrățișez pe toate planurile, (deși verbal o fac) e posibil să nu se interpreteze corect 😀☺

        Apreciat de 2 persoane

      • 😊 altceva decât prima, acum studiez lucrările lui Jean Piaget. Sociologie și psihologie. Nu prea au legătură, dar mă ajută să percep conștientul și subconștientul ca ipostaze ale psihicului. Și este un plus de energie pentru proiectul unui roman început anul trecut.
        Nu prea îmi place să vb despre mine, dar este o întrebare pertinentă, și unui suflet neinteles îi răspund cu drag 😊
        Da, este energia pământului adunată în copaci, și mie îmi place.
        Îmbrățișări virtuale 😊

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

