Felicitările…

20170220_192049-copy

Ador felicitările! Le-am cumpărat pe acestea patru, dar voi oferi din ele celor câteva prezențe feminine speciale din viața mea… Sau poate voi cumpăra încă patru exact la fel, că parcă nu mă mai îndur să le dau 😀 Ne mai atașăm și de obiecte simple, parcă mai mult decât cele cu o valoare mare. Ele au însă o valoare spirituală. Câteva rânduri așternute pe un simplu carton colorat, ne pot face viața mai drăguță, legată la gât cu un șnur alb și roșu.

Am văzut și niște broșe superbe la „melo meli” (nu știu cum să scriu ca să nu pară că fac reclamă, nu e așa), cu motive populare și rusești (matrioșca etc), fluturi, libelule. Chiar nu cred că am mai văzut așa broșe frumoase, mici și făcute cu bun gust. Trebuie neapărat să iau și eu pentru a le oferi… sau nu!

Mi-ar plăcea să trimit felicitările prin poștă, ca să le fac o surpriză, dar nu cred că ar accepta nimeni să le trimită la o distanță relativ mică, nu? Aș părea ciudată? Bine, nu asta e problema, dacă ar accepta funcționarele de acolo, pot să suport și privirile alea specifice…

Mi-aduc aminte când pe la 6-7 ani, n-am lăsat-o pe mama până nu a mers cu mine la poștă să-i trimit scrisoarea lui Moș Crăciun. Și doamna aceea zâmbăreață mi-a pus și timbru, dar nu cred că a trimis-o, ar fi culmea. Cred că asta a fost singura dată când am trimis o scrisoare. Păcat că s-a pierdut acest obicei, poate e mai bine cu noile tehnologii, poate nu…

Cel mai mult îmi place telepatia, uneori funcționează cu persoanele cu care suntem pe aceeași lungime de undă.

20 de gânduri despre „Felicitările…

  1. Niciodată nu știm dacă și unde ajung scrisorile noastre. Metaforic vorbind. N-aș băga mâna-n foc că scrisoarea ta n-a fost trimisă Moșului…n-ai de unde să știi 🙂
    Cât despre felicitări, și eu aveam (mai am încă) acest obicei. E un gest frumos, cald, care nu se-nvechește niciodată, oricât de mult am nega.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Uaaaiii, ce bine te-ai gândit, cu siguranţă va fi o surpriză maaare tocmai că azi nu mai trimite mai nimeni felicitări. Sigur se vor bucura teribil!
    Eu m-am ataşat deja de cea din stânga, lăcrămioarele reprezintă marea mea iubire în materie de flori. Atât de mult le iubesc încât îmi dau lacrimile când le simt mirosul. Sunt dusă? 😀
    Ce înseamnă distanţă mică? Acelaşi oraş? Eu ştiam că se pot trimite şi aşa. Dar nu strică să întrebi, spui şi tu că e chestie de suflet, vor înţelege, mai ales că e mărţişor 😉

    Ştii bancul cu scrisoarea pentru moş şi poştăriţele? 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • 😀 Nu ești, sunt niște flori așa frumoase și delicateee… Nu chiar același oraș, un oraș vecin, dar care e foarte aproape, la 5 minute de mers cu mașina, deci… Dar așa voiam să încerc la poștă, cu puțin șantaj emoțional :)) Chiar nu știu bancul ăla 😀

      Apreciază

      • Eu zic că nu ai motive de îndoială, sigur vor lua plicurile 😉

        Banc:
        Un copil (aşa ca tine la 6-7 ani 😀 ) merge la poştă să pună scrisoarea pentru Moş Crăciun. Poştăriţa îi ia plicul şi înduioşată îi spune că o va trimite. Pe plic scria „pentru Moş Crăciun, Polul Nord”. Copilul pleacă şi femeia, curioasă, înainte să arunce plicul, îl desface şi citeşte:
        „Dragă Moş Crăciun, să ştii că am fost un copil tare cuminte, am ascultat de mama şi tata, am mâncat tot şi am dormit când a trebuit. Bine, am făcut şi prostioare dar sper că m-ai iertat pentru ele şi consideri că merit să primesc bicicleta la care visez şi pe care mama nu o poate cumpăra şi dacă vrei şi mai ai bani, te mai rog să îmi iei şi o ciocolată. Îţi promit că dacă îmi aduci ce-mi doresc, voi fi şi mai cuminte”.
        Fiind înainte de Crăciun, femeia simte nevoia să facă un gest frumos şi emoţionată de scrisoare, le arată şi colegelor şi se hotărăsc să pună ele bani şi să-i cumpere copilului bicicleta. Aşa şi fac iar în ajun, trimit bicileta la poarta copilului într-un pachet pe care scria mare: Moş Crăciun.
        După sărbători, revin femeile la muncă şi apare copilul cu un plic pe care scria „pentru Moş Crăciun, Polul Nord”. Nerăbdătoare să citească scrisoarea, să vadă dacă s-a bucurat copilul de bicicletă, se strâng una lângă alta şi una citeşte cu voce tare:
        „Dragă Moşule, vreau să îţi mulţumesc pentru bicicletă, m-am bucurat mult când am găsit pachetul mare la poartă. Înţeleg că nu ai avut timp să intri în casă. Aşa cum ţi-am promis, voi avea mare grijă de ea şi voi fi cuminte. Eu ştiu că tu eşti darnic şi bun şi sigur mi-ai trimis şi ciocolată dar vacile alea de la poştă au desfăcut pachetul şi au mâncat-o”
        😉

        Să nu zici bancul la poştă înainte să accepte plicurile. 😀 😀

        Apreciat de 1 persoană

  3. Si mie imi placea sa trimit Felicitari prin posta cu diverse ocazii. Sa primesc ai mai mult. Mai ales ca soacra mea ma învățase cu atenții speciale de 1 martie, intotdeauna strecura un mărțisor in plic pe langa felicitare. S-a oprit dupa ceva ani pt ca nu au ajuns la destinatie in cateva ocazii.
    Acum trimit vederi de cate ori călătoresc. La familie si prieteni. Stiu ca pe ei ii încânta iar pe mine ma exalteaza bucuria de a împărtăși un drum. Parca sunt si ei cu mine…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Să ştii că nu se amestecă Poşta în corespondenţa nimănui. O poţi trimite către oricine vrei, de oriunde ar fi, chiar şi spre tine însuţi. Nici măcar nu trebuie să apelezi la bunăvoinţa funcţionarei, pe ce motiv ai face asta? Iei un plic, îi pui timbru, completezi adresa şi e tot ce trebuie să faci. Îi dai drumul în cutia poştală, sau îl laşi la ghişeu, tot una este, va ajunge acolo unde îi este destinat să ajungă, doar cu asta se ocupă şi din asta „trăieşte” Poşta, implicit funcţionarii ei. Deci, fără stres le poţi trimite, este un gest deosebit, fă-ţi bucuria şi lasă-l să existe.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Cand nu exista „era tehnologie ” 🙂 imi placea nespus de mult sa trimit felicitari … simteam ca pot face o bucurie si aduc un zambet pe fata destinatarului … cat de departe sunt acele timpuri …
    … nu conteaza cum te privesc doamnele de la ghiseu, trimite felicitarile, daruieste BUCURIE … 🙂
    Toate cele bune iti doresc !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

