Schimbare de look

Am găsit în dulap un veșmânt subțire, dar bun la vreme de ger,

Din satin negru, azi am ales să mă-mbrac într-o aură de mister.

Cu pantofi de lac plin de nuferi, sub clar-neclar de lună

Și mi-am croit din cristale de lacrimi o prețioasă cunună.

 

Mi-am pus ca accesoriu, deasupra inimii, o oglindă mată,

Ca razele tristeții să n-ajungă la ea, dat totuși să nu se reflecte niciodată.

Am aruncat într-un colț enormul bagaj emoțional

Și mi-am luat o poșetă cu bucurii oferite promoțional.

 

Mi-am dat jos vălul de pe ochi și mi-am întors genele din drum,

Să nu plece chiar dacă din orbite mi se scurg cascade de fum…

Bujori înfloriți din emoții mi-au machiat obrazul cât mai natural,

Cât să pară că poate mă duc la bal, nu că mă-ntorc de la spital…

 

La sfârșit, mi-am hrănit mintea cu cărți și n-am mai simțit nevoia altei gustări,

Sunt (pre)gătită acum să arunc cu zâmbete în toate cele patru zări.

 

18 gânduri despre „Schimbare de look

  1. Superb. Pantofi de lac cu flori de nufăr și cunună din cristalul lacrimilor… Elegantă imagine. Știi? Nu îmi sugerează tristețe. Ci o transformare în poveste cu nestemate. În ciuda unor simboluri care ar sugera-o: satin negru, lacrimi, tristețe, spital.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

