Amintiri de astă-vară

Când mă uit la acest video făcut la Mamaia anul trecut, în august, am senzația că sunt acolo încă. În aglomerația aceea, lângă acei oameni fericiți, în acel întuneric plăcut și gălăgios. Îmi amintesc de camera unde am dormit și de muzica indianului care răzbătea vag până la etajul unde eram, până târziu în noapte… De marea care se vedea de la geam, de graba de a fi înainte de răsărit pe plajă, ca să prindem loc, soarele care ieșea din orizontul liniștit, de oamenii care alergau pe mal la prima oră, de nisipul rece…

Cu toate că m-am simțit sufocată seara și puțin dezamagită la început și probabil anul acesta voi alege alt loc, au rămas niște amintiri frumoase. Un mozaic care m-a făcut totuși să mă simt pentru scurt timp întreagă.

3 gânduri despre „Amintiri de astă-vară

Lasă un răspuns

