Discuții la masă

Să ne așezăm la masă, Moarte, spune-mi, ce ai să-mi dai?

Până te gândești, cu ce să te servesc, cu apă sau cu ceai?!

Sau mai bine cu niște tărie, să prinzi puțin curaj?!

Căci mi se pare că începi să dai semne de sevraj…

 

Ești cam palidă la față, ce ai, te simți bine?

Pare că ți-a scăzut pulsul în ale tale goale vine.

Lasă-ți coasa rezemată de scaun și hai să punem cărțile pe masă,

Mâine în zori, ori tu, ori eu, vom părăsi această casă!

 

Nu prea vorbești în seara asta și e dificil de-nțeles glasul tăcerii,

Sunt mai obișnuită să-l înțeleg din priviri pe cel gingaș al durerii.

Îmi place de tine că ești mereu așa de punctuală,

Vii mereu să scurtezi chinul din tristețe sau boală…

 

Până la urmă, am hotărât să-ți fac în ibric niște cafea,

Poate-mi vei citi apoi în ceașcă ce viitor voi avea.

Până atunci, fă-te comodă și odihnește-te fără grijă în nefolosita scrumieră,

E cutia goală, am plecat în apropieri îndepărtate să culeg boabe crude pentru cafetieră…

chair-1839845_1920

33 de gânduri despre „Discuții la masă

Lasă un răspuns

