Răsărit ca un apus…

A răsărit și astăzi soarele, dar parcă nu a răsărit și pentru mine. Ieri, am avut o senzație ciudată, poate mai ciudată ca de obicei, de-asta m-am panicat puțin… M-am simțit fără speranță, neajutorată, o senzație de gol interior, de neputință. Am obosit să nu mai înțeleg nimic din viața mea, să nu mă mai înțeleg. M-am plictisit și m-am săturat de mine.

Fiecare zi parcă e un chin pentru mine. De cum mă trezesc, suferința îmi toarnă pe gât cu forța o cană plină cu anxietate și gânduri repetitive de care nu mai scap. Am scris niște versuri pe tema asta, dar m-am speriat de ce a ieșit și nu cred că le voi publica. Încerc să nu cresc în mine ideea că a pune capăt de bună voie singurului timp ce ți-a fost dăruit, ar fi salvatoare. Probabil aș da din lac în puț…

În continuare, și azi mă simt la fel de ciudat și am senzația că am făcut ceva rău. Nu-mi place asta. Nici putere și tragere de inimă să mă rog nu mai am, poate pentru că am obosit să aștept zadarnic un răspuns. Sunt conștientă că e vina mea, dar nu mai pot.

De ce durează atât să rezolvi o problemă fie ea fizică/ emoțională și te împotmolești, ți se pun bețe în roate, ești dat la o parte, trenul pleacă din gară când dai să pui piciorul pe scară?! De ce nu mă pot accepta așa cum sunt și nu pot ține privirea sus? De ce am senzația că sunt o persoană groaznică?

De ce suntem așa superficiali și de ce ne plângem atât? Am să-mi pun sufletul să doarmă acum, fiindcă trupul s-a trezit și s-a odihnit, dar el e atât de obosit…

18 gânduri despre „Răsărit ca un apus…

  1. Curaj, trece orice! Încearcă doar să elimini gândurile care nu îți dau pace, înlocuindu-le cu altele frumoase. Decide să zâmbești din nou, tu alegi cum vrei să te simți. Ieși pe afară și respiră profund, salută copacii, zâmbește persoanelor, râzi! 😂 Ce sens are să ne concentrăm pe probleme? Nu le da o puterea așa mare, meriți să zâmbești și ai motive.
    O zi cu zâmbet! 🌞

    Apreciat de 2 persoane

  2. Si eu am astfel de zile…Cand cred ca le pot face fata sau chiar au trecut, ma trezesc din nou cu acelasi sentiment ca cel pe care l-ai descris… As vrea si eu sa pot zambi cum o faceam odinioara si sa-ti pot spune ca va fi ok… Te inteleg perfect. trebuie sa reusim sa mergem mai departe, pentru noi si pentru cei dragi noua (asta imi spune sotul meu in fiecare dimineata) curaj spun si eu! O zi cu soare in suflet !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

