Mda… (2)

Azi, după cursuri, am fost și eu ca tot omul într-un supermarket, să-mi iau pastă de dinți și apă de gură. Îngropată în promisiuni de albire de la fel de fel de mărci, șampoane, apă micelară cu trandafiri și alte cele, nu am observat agitația din jurul meu și nici atmosfera schimbată. După ce am luat ce am avut nevoie, am zis să mai dau o raită prin magazin, să mai casc gura pe acolo.

Deodată, am observat decorațiuni roșii atârnate de tavan, cutii de bomboane în formă de inimă, roșii și ele, șampanie (ea nu era roșie), un stand pentru degustare de pălincă, cu sticle în forme ciudate, desprinse parcă din laboratoarele de chimie și cu pere întregi în ele… „Pălită de prună”…prima oară am crezut că n-am citit bine. Săraca de ea, ce-o fi pățit?!… Am avut pentru o clipă (și nu exagerez cu nimic) senzația că m-am întors în timp, acum o lună, când era Crăciunul. A trecut demult, ce-i cu toate astea, zic în gândul meu….După ce mi-a venit inima la loc, am citit literele de-o șchioapă de pe un panou și m-am lămurit: vine Valentine`s Day :)))

cutia-de-bomboane-de-ciocolata

Sursă foto: exact aici

33 de gânduri despre „Mda… (2)

  1. … comerciantii, incearca sa fie in pas cu „moda” , nu conteaza ca anumite zile sunt „importate” … sa fim in trend … 🙂 🙂 🙂 …daca vrei sa-ti exprimi dragostea celui de langa tine, nu trebuie sa existe o zi anume, fiecare zi este speciala … 🙂 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

