This or that book tag

Mulțumesc Condimente pentru viață pentru nominalizare!

Nu mă pricep prea bine să mă descriu pe mine și ce-mi place, deci sper să-mi fie iertată stângăcia. 😀

Preferi cititul în pat sau în alt loc?  Prefer să citesc în pat, dar uneori și la birou, ca să văd mai bine la lumina veiozei.

Personaj principal feminin sau personaj principal masculin? Cred că am citit mai mult cărți care au personaj principal masculin. Preferatul meu începe să fie Julien Sorel.

Gustări dulci sau gustări sărate? O ceafă de porc la grătar :))) Glumesc, nu mănânc când citesc. (Mi-a rămas întipărită în minte, de când eram mică, vocea mai multor persoane care spuneau că-ți mănânci mintea dacă faci asta în timp ce citești….și-mi stă mâncarea în gât. Oricum se pare că sângele este condus de la creier la stomac în timpul digestiei, deci știau ei ceva…)

Trilogii sau serii alcătuite din mai multe volume? Trilogii nu am citit, așa s-a nimerit. Am citit doar câteva serii.

Narațiune la persoana I sau la persoana a III-a? Fiecare cu farmecul ei, ce ar fi fost „Amintiri din copilărie”, de exemplu, povestită la persoana a III-a? Cred că prefer totuși narațiunea la persoana a III-a.

Librărie sau bibliotecă?  În ultima vreme librărie, dar anul acesta mi-am propus să-mi fac abonament la o bibliotecă pe care am descoperit-o întâmplător.

Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac sa plângi? Îmi plac cărțile care mă fac să râd, dar nu prea mi-au picat în mâini. Mai mult cărți lacrimogene sau cele care nu stârnesc nici râs, nici plâns. Adică Jules Verne & co. Sau poate da?!

Copertă albă sau copertă neagră? Coperțile negre sunt mai frumoase, par mai pline de mister.

Roman psihologic sau roman de acțiune? Psihologic, clar. Ca să aflu despre alții mai nebuni decât mine 🙂 .

Nu voi nominaliza pe nimeni, dacă doriți, vă invit cu drag să preluați leapșa.

15 gânduri despre „This or that book tag

Lasă un răspuns

