OZN

Iartă-ne, Doamne, că am creat atâtea lucruri îngrozitoare,

Că de când ne-ai lăsat pe Pământ, o ținem numai în războaie.

Că suntem prea slabi și ți-am greșit din prima clipă

Și n-am avut puterea nici s-o recunoaștem, învinși cu totul de frică.

 

Ne urâm unii pe alții și rar îți mai dăm motive de zâmbet,

E prea mult haos în inima noastră și în cuget.

Am modificat totul- Pământul, credința și trupul pe care ni l-ai dat,

Dar în prostia noastră, perfecțiunea divină iremediabil am stricat.

 

Nu mai suntem după chipul și asemănarea Ta, Doamne,

Ne uităm spre cer doar după farfurii zburătoare…

Ne-am prins de tot în mâlul și mlaștina materiei,

Mai degrabă credem în vampiri, decât în adevărul Reînvierii…

child-1677546_1920

4 gânduri despre „OZN

Lasă un răspuns

