Unstoppable

Prăpastii, gropi, suișuri și coborâșuri,

Trec peste toate, prin foc și ale sabiei tăișuri.

Nu mă opresc din drumul meu, chiar de am pe suflet vânătăi,

Voi reuși  cumva să descurc ale vieții nesigure căi!

 

Voi reuși să înțeleg care este sensul fericirii pentru mine,

N-am să las pe nimeni să mă influențeze cât îmi curge sânge în vine!

Continui să alerg, lumina se vede din ce în ce mai bine la capăt de tunel,

Voi încerca să-mi păstrez mereu același necesar zel.

 

Mă voi elibera din lanțurile emoțiilor și voi învăța să le fiu un bun dirijor,

Să cânte după partiturile mele și nu toate, odată, în cor.

Voi încerca să fiu mai blândă cu mine, chiar de am obosit să sper,

Pentru o viață de piatră, îți trebuie o voință de fier…

 

6 gânduri despre „Unstoppable

  1. Foarte faina poezia ta, plina de lectii de viata …asa este avem o singura viata, un singur drum, cu sens unic, cu urcusuri, cu coborasuri, cu opriri, cu viraje,etc….’da nu ne lasam ! Jos palaria pentru poezie! <3….o zi plina de zambete si multa caldura-n suflet tau "inteles" ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

