Am cules…

Am cules și eu de pe cer o mică stea,

Credeam că puțină lumină în viață voi avea…

Obișnuiam să cred că trăiesc în paradis,

Dar m-am trezit prea devreme din acest vis.

 

Un vis frumos, am deschis ochii și am dat de un coșmar,

Mi s-au topit aripile la fel ca cele ale lui Icar.

Mi s-a stins scânteia din privire și am oftat cu greu,

M-am obișnuit să nu-mi meargă bine mai mereu…

 

M-am obișnuit să văd cum frunzele cad mereu toamna,

M-am resemnat când am văzut că sufletului meu i se usucă poama.

M-am obișnuit și cu durerile din piept,

Inima are acum petale de flori în loc de sept…

 

6 gânduri despre „Am cules…

Lasă un răspuns

