Here I am…

Aceasta sunt eu, oameni dragi, cu bune și cu rele,

Un om ce a adunat cicatrici în suflet și pe piele.

Mă-nfățișez în fața voastră exact așa cum sunt,

Să arunce cu piatra cine se crede perfect pe-acest Pământ!

 

Iată-mă, las toate măștile jos, deoparte

Și puteți să-mi citiți defectele, ca dintr-o carte.

Am lăsat și scuturile, stau cu pieptul dezgolit,

Deja simt cum fulgerele din privirea voastră ținta și-au pregătit.

 

Să le lăsăm dară, cu toții, oare ce rost mai au,

Când inimile noastre atâta căldură una alteia își dau?

Să răsuflăm ușurați, liniștiți că nimeni nu ne judecă,

Când niciunul dintre noi în interior fricile nu-și mai ferecă…

 

 

16 gânduri despre „Here I am…

Lasă un răspuns

