Nu…

Nu-mi tăia aripile, atunci când le întind să zbor,

Nu-mi pune piedică, atunci când progresez în pas alergător.

Nu-mi acoperi ochii, când am descoperit ceva ce caut demult,

Nu face zgomot aiurea, când am găsit ceva folositor să ascult.

 

Nu mă împinge, atunci când sunt pe margine de prăpastie,

Nu mă lăsa să trăiesc în mintea mea, când am gândurile vraiște.

Nu mă călca pe mâini, când abia reușesc atârnată să mă țin,

Nu-mi lua dramul de fericire și liniște ce mi se cuvin.

 

Nu-mi da apă la moara mea (de vânt), atunci când greșesc,

Nu-mi arăta că observi că-n obraji mă înroșesc.

Nu mă lăsa să-mi fie frică, când viitorul atât de nesigur îmi pare,

Nu mă lăsa să pictez o viață lipsită de orice culoare.

 

Nu mă lăsa să privesc spre apus cu întristare,

Când în partea opusă o lună nouă așa frumos răsare.

Nu-mi da voie să mă pierd în anxietate și frică,

Atunci când mi se pare că mă fac din ce în ce mai mică…

 

girl-805269_1920

 

13 gânduri despre „Nu…

Lasă un răspuns

