Luptă

În fiecare zi, port cea mai grea luptă,

O iau mereu de la capăt, iar seara-s la pământ căzută.

Nu mă tem însă, am arme de cel mai mare calibru,

Care mă ajută să-mi păstrez un oarecare echilibru.

 

Mă târăsc prin tranșeele negativismului în vestă-antiglonț,

În timp ce se aud explozii, aproape, prin vreun colț.

Arunc cu grenade de optimism, când mă simt slăbită

Sau atac direct cu zâmbete și câștig într-o clipită.

Dezamorsez la timp din minte gândurile autodistructive

Și minez emisferele cerebrale cu emoții constructive.

 

Zi de zi ducem cea mai grea luptă dintre toate,

Când ne confruntăm cu sinele, fiecare în parte.

O luptă unu la unu, pentru care nu ești dinainte pregătit

Și pe care ești obligat să o duci la infinit…

O luptă în care înveți din mers și afli treptat cine ești,

Succese, eșecuri, bucurii, tristeți,… simți că trăiești.

soldier-1927614_1920

21 de gânduri despre „Luptă

  1. Never stop fighting! 🙂 Lupta cu sinele e cea mai complexă și dificilă dintre toate. Și dacă reușești să o câștigi, te poți bucura mai mult de fericirea pe care o emani prin toți porii. Până atunci, vizibilitatea ei e mai ștearsă.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

