Aștept…

Pe același mal, te aștept cu privirea pierdută,

Cu picioarele goale și aceeași rochie cernită.

Aștept să te întorci la mine, dar numai valuri mai apar,

Mă tot gândesc dacă ar trebui sau nu în mare să sar…

 

Prin ce oceane-ndepărtate, te uiți și tu acum la stele,

Oare furtunile ți-au distrus corabia, oare mai are vele?

Te oglindești și tu în lună, că să pot a te vedea?…

Când orizontul e atât de întunecat, cum aș mai putea spera?

 

Doar păsările din înaltul cerului știu de tine, dar nu vor să-mi spună,

Nici marea nu vrea să-mi arate, acoperă tot în vapori și spumă.

Cred că am prins rădăcini în stâncă, căci nu mă mai pot mișca,

Oare mai exist, mai am vreo putere în suflet pentru a respira?..

 

 

 

9 gânduri despre „Aștept…

Lasă un răspuns

