Stau câteodată…

Stau câteodată și mă gândesc, cum se face că pe lume-am apărut?

Cum se face că și eu o șansă la viață am avut?

Într-o lume plină de pericole, cum de am supraviețuit

Și inima nicio secundă din bătut nu s-a oprit?!

 

Sunt eu acel om care a izvorât viață dintr-un ghem de celule,

Sunt eu acel om care nu știa nici măcar să vorbească sau să umble?

Cum de se întâmplă toate astea, sub ce stea se află al meu destin,

Când îmi voi afla adevăratul scop, viața mea va decurge mai lin?

 

Mă uit în oglindă, dar nu știu cine sunt.

Tot ce am e doar un nume, și el des folosit pe Pământ.

Un număr și o serie, un CNP înșirat în buletin

Și o țară necăjită căreia cu toată ființa îi aparțin…

 

O limbă în care gândesc și pe care o s-o iubesc și după moarte

Și primele cuvinte ce le-am citit dintr-o carte.

Amintirile frumoase, chipurile sfinte ale oamenilor dragi,

Ce te fac dimineața o gură mare de aer în piept să tragi.

 

Stau câteodată și mă gândesc…că mai bine cu plapuma mă învelesc…

clock-1606919_1920

 

13 gânduri despre „Stau câteodată…

  1. Stii ce am invatat de cand scriu si citesc de pe aici? Ca nu sunt unica :))), că nu sunt singură, cu aceleași întrebări suntem muuuulti, poate deaia exista si științe pe tema asta precum filozofia.
    Eu ma descopăr in continuu pe mine si încerc cu disperare sa ascult, vad, citesc si despre altii. Probabil unele suflete nu isi gasesc locul foarte ușor, probabil asa devin unii artiști altii betivi numai (eu is ambele si nimic :)), ca sa fac si o glumă)
    Cum spuneam din citit, scris si desen m-am regăsit/gasit cel mai mult.
    Nuci eu nu pricep nimic din viata sunt ca un balon plutitor, un peste in ocean care S-a născut intr-un mic acvariu, pot continua :)))

    Seara faina si clopotei Cu clinchete cristaline,
    Cu pahare pline cu vin
    Pentru a cărui filozofie sa cinstim!

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

