Oglindă

M-am uitat azi în oglindă, dar n-am văzut nimic,

Iar apoi am simțit cum mă trage de mânecă un copil mic.

M-am așezat în genunchi ca să mă văd de la același nivel,

Suntem una și aceeași chiar dacă nu arătăm la fel.

 

M-a mângâiat pe obraz și eu pe ea, mi-a spus că mă înțelege,

Are și ea o cicatrice pe mână, dar știe că în final trece.

Deși nu știe dacă e valabil pentru rănile din suflet

Care probabil niciodată nu se vindecă complet…

 

person-1435541_1920

6 gânduri despre „Oglindă

Lasă un răspuns

