Negru & Alb

Haosul echess-140340_1920ste necesar ca să apreciezi ordinea. Conștientizarea neștiinței te împinge să tinzi spre știință și să muncești pentru a ști mai multe. Boala apare ca să apreciezi sănătatea. Tristețea te lovește ca să apreciezi mai mult momentele când ești fericit. Răul există în lume ca să existe și un bine. Există negru ca să existe și alb.

Dacă am crede că le știm pe toate, n-am mai învăța nimic. Dacă viața noastră ar curge lin ca un râu de munte, nu am evolua și nu am înțelege nimic din ce înseamnă ea cu adevărat. Nu ne-am mai bucura la fel, căci nu am ști ce înseamnă tristețea. Haosul te trezește cumva, îți deschide ochii, deoarece atunci când totul este bine, ai capul în nori și ți se pare că nimic nu te poate doborâ. Atunci, doar atunci când ești cenușă, te reîntregești și devii și mai puternic.

Ne simțim goi pe interior ca să căutăm a ne umple sufletul cu ce ne place. Altfel am vegeta și nu ne-am mai căuta desăvârșirea talentelor ascunse. Când ne simțim incompleți, creierul nostru își pune la bătaie toate resursele pentru a ne completa.

Intrăm în depresie iarna ca să renaștem primăvara din mugurii speranței. Ne scăldăm în întunericul cerului înnorat ca apoi să primim baia caldă a razelor de soare. Rătăcim prin negură până ajungem la capătul ei și ne întâmpină zâmbind lumina. Parcă ne bucurăm altfel de tot ce e bun după ce am pătimit înainte.

Ne naștem spre a muri și murim spre a ne naște iar, așa cum spunea foarte frumos Eminescu…

12 gânduri despre „Negru & Alb

Lasă un răspuns

