Laal ishq (Red love)

Prin palma ta curg râuri de dragoste înghețată,

În liniile din palma ta mi-a rămas inima blocată.

Te rog, ține-o lipită de obraz să se încălzească

Și numărul bătăilor pe minut ușor-ușor să-i crească.

 

Ai grijă de palma ta, căci acolo e inima mea,

Mai dă-i din când în când câteva lacrimi să bea,

Să nu înseteze de dorul tău și să se usuce,

Iar noaptea pune-o sub pernă să se culce.

 

Strânge bine pumnul, de aici nu vreau să cad,

Uneori simt că puterile treptat îmi scad.

O să mă scurg și o să-ți ajung în artere

Și mă voi odihni în inima ta pe pat de viorele.

 

Apna naam badal dun?
Ya tera naam chhupa lun? :

Lasă un răspuns

