L-am văzut pe Dumnezeu când…

L-am văzut pe Dumnezeu când mama m-a privit în ochi. Sau când în treacăt am văzut cum cineva se apleca spre a dărui o pâine unui bătrân așezat pe un carton… Mereu mi se pare că-L aud pe Dumnezeu în colindele cântate din suflet, fără grabă. El m-a alinat atunci când un prieten m-a lăsat să mă sprijin de umărul lui. L-am simțit pe Dumnezeu când întunericul s-a înmuiat treptat și am văzut răsăritul sau când curcubeul a apărut fără să fi plouat înainte.

Am simțit că stau de vorbă cu El, atunci când am găsit pe cineva care să aibă răbdare să mă asculte, să nu mă repezească și să mă ajute cu adevărat. Am simțit că L-am găsit atunci când doar ce am strigat numele Lui și tot răul a fugit cu coada între picioare, risipindu-se pe loc. Am simțit că Dumnezeu e în inima mea, deși n-am făcut curățenie de mult în ea și e praf pe mobilă, atunci când conștiința m-a îndemnat să mă opresc în drum pentru cineva. Am simțit că nu sunt singură în jungla asta (urbană) când mi-am dat sema că El este oriunde.

Am simțit mirosul Lui când am mirosit un trandafir sau când oamenii dintr-o cameră erau în armonie lângă un cuptor plin cu plăcintă de dovleac. Am văzut semnătura lui Dumnezeu când am văzut cum un animal își poate da viața pentru puii lui. Îl simt mereu în noaptea de Înviere (da, știu, m-am găsit și eu să scriu despre Paște tocmai acum :D) când mi se face pielea de găină, când văd toți oamenii ducând Lumina acasă. O aducem acasă, dar o păstrăm oare în inimi până la anul? Am ținut Lumina cea adevărată în mâinile mele, care se pogoară cu adevărat din cer și în primele minute nu arde. Mereu mi se pare că nu o merit, știu că nu e doar o simplă lumină…

L-am văzut pe Dumnezeu, atunci când m-am pierdut pe mine, spre a mă regăsi.

rainbow-1894743_1280

6 gânduri despre „L-am văzut pe Dumnezeu când…

Lasă un răspuns

