Ceasul

Cam singura amintire semnificativă care mi-a mai rămas de la mamaia mea este acest ceas. Un ceas deșteptător care se întoarce la fiecare 24 de ore. Uneori mai uit să-l întorc, dar ea nu uita niciodată, deși avea și ceasuri cu baterie. Când l-am luat acasă, după ce ea nu a mai fost ca să-l întoarcă, era stricat de ceva vreme. Se stricase cu foarte puțin timp înainte ca ea să nu mai fie…poate a fost un semn pe care eu n-am fost în stare să-l înțeleg. Am reușit însă să găsesc, în final, un ceasornicar care să aibă dorința de a-l repara, în timp ce altul mi-a zis că nu se merită, că se va strica oricum. De atunci (sunt 5 ani), merge foarte bine. Mulțumesc, om bun!

De fiecare dată când îl întorc, am senzația că ea e încă lângă noi și poate se bucură că întorc ceasul….dar timpul nu-l mai pot întoarce, oricât m-aș chinui. Ceasornicari există, dar „Timpari” unde pot să găsesc?!

Sunetul pe care îl face mecanismul lui mă liniștește foarte tare și mă poartă în acele vremuri. Mi se pare că o văd..parcă îmi ia mâna și întoarcem amândouă ceasul. Dăm startul timpului pentru a doua zi. Dăm „refresh”. Întotdeauna m-au fascinat obiectele care merg fără curent. Parcă sunt independente, la fel ca lampa cu gaz, sobele, cărțile…și sufletele…

14 gânduri despre „Ceasul

Lasă un răspuns

