Ochii tăi

-2014-

Îmi plac ochii tăi, lasă-mă să mă odihnesc în ei

Și când adorm, să mă învelesc cu pleoapa lor făurită de zei.

Îmi plac sprâncenele și mai ales cum le încrunți,

Sunt atât de arcuite… parcă ar fi niște munți.

 

Mai zâmbește-mi o dată, în albul dinților mă regăsesc,

Fără tine, nu cred că aș mai putea o clipă să trăiesc.

Fără vocea care în urechi atât de bine sună

Și fără chipul tău oglindit în rotund de lună.

 

Te văd în fiecare persoană, te caut peste tot,

Să te găsesc în drumul meu, nu cred că o să pot.

Îmi bate inima tare când mi se pare că cineva seamănă cu tine,

Dar mă întristez când pe măsură ce mă apropii, se conturează altă fizionomie…

4 gânduri despre „Ochii tăi

Lasă un răspuns

