Cercuri

A mai trecut un an din viața mea, în care nu am făcut mare lucru. Ca de obicei… Încep anul cu multe visuri și-mi trasez niște direcții, dar nu reușesc să realizez prea multe până la sfârșit de an.

Anul acesta a însemnat o oarecare schimbare, puțin progres, dar într-un ritm destul de lent. Pe unele am reușit să le îndeplinesc, altele sunt în curs, altele au rămas doar un vis. O listă pe care o citesc ca să văd unde sunt… încerc să nu-mi trăiesc viața după ea, dar cică e bine să ai niște direcții, să știi unde te îndrepți, să vizualizezi ca să poți îndeplini acele lucruri.

Anul acesta am reușit să mă uit în oglindă fără să-mi mai urăsc reflexia și fără să-mi mai aduc aminte situații penibile și fără să mă mai jignesc singură (nu așa des). Am făcut oarecum pace cu mine însămi. Încă nu am reușit să mă accept în totalitate, e nevoie de mult curaj când ești atât de diferit și lumea te privește ca pe un ciudat.

Nu vreau să merg cu turma. Îmi trăiesc viața exact așa cum vreau eu și nu am nevoie de aprobarea nimănui. Nu am pretenția că procedez corect, dar am obosit să fiu judecată. Asta sunt și gata! Un suflet neînțeles, dar înțelegător cu ceilalți, un suflet fracturat, dar  totuși vesel, care râde aproape din orice :))

Într-un fel am obosit de tot ce se repetă, totul este ciclic. Cercuri mai mici care se așează pe linia unui cerc mai mare pentru a-l forma. Oare câte cercuri mici ne rezervă viața? Iar ianuarie, Sf. Ion, februarie, Dragobete, martie, mărțișoare, Ziua Mamei, 1 aprilie, Paștele, 1 iunie, vară, Sf. Maria, septembrie, școli, Sf. Andrei, Ziua Națională, Sf. Nicolae, Revelion și iar o luăm de la capăt… Când începe anul ți se pare că ai tot timpul in lume, dar apoi el se strânge ca un arc… Așteptăm Crăciunul încă din august, iarna așteptăm vara și vara ne gândim la iarnă. Când suntem copii vrem să fim adulți mai repede (totuși eu nu-mi amintesc să fi vrut asta…) și când suntem adulți vrem să fim iar copii. Oare câte zile din viața noastră trăim cu adevărat în prezent ?

Probabil că ne face bine faptul că totul e ciclic, altfel cum ar fi viața noastră?! Parcă ne dă forță să luăm totul de la capăt. Să începem bucuroși să desenăm cu compasul un nou cerc. Să începem un nou capitol. Să lăsăm în mormântul anului trecut tot ce nu a mers bine.

Să renaștem.

a-total-solar-eclipse-1113799_1280

16 gânduri despre „Cercuri

Lasă un răspuns

