Acasă

Acasă e unde e inima mea,

Acasă e locul unde-mi găsesc liniștea.

Acasă poate să fie și în pustiul unui vârf de munte,

Dacă atunci când deschid ușa, e cineva care să mă asculte.

 

Acasă e locul unde te întorci cu drag,

E vatra unde toate rudele de sărbători trag.

E masa întinsă unde mai mult vorbim decât mâncăm

Și cadoul de sub brad ce departe de graniță îl așteptăm.

 

Acasă sunt râsetele cu gura până la urechi,

Acasă nu contează că am luat șosete de la diferite perechi.

Acasă îmi las sufletul și-l iau când mă întorc,

Aici pot în voie lacrimile din ochi să le storc.

 

Acasă e mai mult decât un simplu loc

Sunt oamenii pentru care aș sări și-n foc.

Acasă poate să fie oriunde se află ei,

Când plin de mândrie spui „Sunt ai mei!”.

 

4 gânduri despre „Acasă

Lasă un răspuns

