Suicid

Am ucis fericirea din mine,

Am tăiat venele stimei de sine.

Am sufocat și ultima urmă de speranță,

Am găsit ușa către lumină, dar n-avea clanță.

 

Am înecat în lacrimi toate visurile,

Sufletul meu umple acum abisurile.

Am strangulat gâtul încrederii,

Inima nu mai plânge din cauza durerii…

 

14 gânduri despre „Suicid

  1. Eu una scriu ce simt, ce cred, ce stiu sau ce presupun, totul iese din mine. Iar poezia cu precadere cred ca reflecta cel mai mult ceea ce simtim. Mi-a placut comentariul lui Nautilus. Cred ca totul se invata, numai trebuie sa stim ce vrem, ca sa stim ce vrem sa facem. Putem cred sa invatam sa fim si fericiti 🙂 deci sa spargem usa aia, mama ei… e doar o usa!
    Poftă de viața, îți urez!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

