Vecina mea e o spioană (II)

Vecina mea e o spioană (partea I)

” Ce e cu întunericul ăsta? Unde mă aflu?” se gândi Lauren. ” Probabil sunt agățată cu capul în jos,…simt cum mi se adună sângele în creier, uf!”.

Văzând că se mișcă, cineva veni și-i luă sacul negru de pe cap. „Supeer,  în sfârșit, pot să văd ceva… Hm, încăpere de trei metri jumătate pe patru, fereastră cu gratii la ora 3, masă cu scaun la ora 12, ușă de metal la ora 9… Doi șoareci, bun, tot ce mi-am dorit… Bărbat caucazian cu o cicatrice sub ochi,…cam urâtă, și mai are și un PP-2000 îndreptat spre mine”, realiză ea în câteva secunde.

” E deja dimineață…probabil mai sunt două ore până la prânz după poziția soarelui… am dormit ceva! Oare de ce mă aflu aici?!” Văzând că nu reacționează în niciun fel la vederea lui, bărbatul se enervă:

– Ascultă, păpușă! N-avem timp de pierdut cu tine! Vrem toate informațiile pe care le ai despre afacerile ilegale cu petrol din Emirate. Unde e dosarul?

– Nu dețin nicio informație despre asta, spuse Lauren.

– Nu încerca să mă aburești! Ți-am găsit biletul de avion pentru poimâine către Dubai la tine în cameră și o poză cu un emir pe care-l filăm de mult timp.

– Cine sunteți voi?

– N-are importanță, zise bărbatul. Spune-mi, …dar chiar atunci intră în cameră un bărbat mărunțel care-l chemă, spunându-i că sunt probleme.

– N-am terminat cu tine. Aștept să-mi spui tot ce știi, altfel… – și-și trecu arma este obraz- fața ta nu o să mai arate așa. Lauren rămase singură și începu să examineze fiecare colțișor al camerei pentru a găsi o soluție. Chiar când era gata să se dea bătută după vreo două ceasuri, văzu o umbră cunoscută printre gratiile geamului…

 

Lasă un răspuns

