Copilării

Îmi place halvaua, îmi place ciocolata,

Aș mânca numai bomboane cu găleata.

Înmoi biscuiții în lapte sau în ceai,

Dacă ai dulciuri, nu scapi până nu-mi dai.

 

Curg râuri de miere în regatul meu,

Totuși, n-aș spune că mă omor după jeleu.

Îmi place să mănânc cât mai sănătos,

Așa că mă feresc cât pot de zahărul tos.

 

Îmi plac și portocalele, îmi plac și lămâile,

După limetă, însă, mi s-au aprins căicâiele.

Și totuși,…crema de zahăr ars e așa de bună

Ar trebui să am prescripție medicală măcar o dată pe lună!…

blueberries-1576407_1920

6 gânduri despre „Copilării

Lasă un răspuns

