Bine te-am găsit, dimineață…

Îmi desfac petalele ca un trandafir la soare,

Că m-am trezit și în dimineața asta nu e doar o pură întâmplare.

Că aud clipocit de râuri și cântece de păsărele,

Acum când lumina se strecoară printre jaluzele…

 

Bună dimineața, cana mea cu lapte,

Sunt cam somnoroasă, sper să nu te vărs pe carte…

Bună dimineața, viață, mai încerc și azi să-ți dau o șansă,

Deși de prea mult timp, mă simt ca și cum aș fi în transă.

 

Bună dimineața, ființă din oglindă,

De ce te uiți întruna la mine cu ochi de străină?

Lasă-mă în pace!…te-aș sparge, dar te-aș vedea în prea multe cioburi

Și nu m-ar ajuta oricum să nu mai văd ale sufletului goluri…

 

Bună dimineața, aer, o să te respir și azi,

De unde să găsești forță când mereu cazi?

De ce mă ustură atât de tare lacrimile și nici să plâng nu mai pot,

Când încerc în valuri veninul din inimă să-l scot?

 

Unde m-am pierdut pe drum, de ce nu-mi mai revin,

Unde s-a ascuns cerul meu fericit și senin?

De ce am somatizat trările mele interioare?

De ce viața îmi pare doar o tristă nonculoare?…

 

Am încercat să-mi umplu mintea cu gânduri pozitive,

Dar în fiecare zi, mă lovesc de aceleași scenarii repetitive.

Vreau să fiu bine, vreau să se termine acest coșmar,

E prea multă ceață, nu mai găsesc lumina acelui far…

10 gânduri despre „Bine te-am găsit, dimineață…

Lasă un răspuns

