Flori de gheață

Plouă peste mine cu fulgi mici, o perdea deasă,

Natura își îmbracă azi haina cea mai aleasă.

Își pune cercei din polei și coroană de țurțuri

Și din vântul rece un șal ros pe la colțuri.

 

Ninge peste mine, confetii mă acoperă pe stradă,

Nu e nimeni încă, dar mă simt ca la paradă.

Parcă înaintez mai cu tragere de inimă, când am primit așa un cadou,

Când în alți ani, îndrăzneam să sper la zăpădă abia de Anul Nou.

 

Parcă toată lumea îmi pare mai frumoasă, prin acest văl alb

Și simt o schimbare în pecepție, chiar dacă destul de slab.

Aș vrea să strâng mulți fulgi și să pot să arunc când nu mă simt bine,

Universul meu să se coloreze incolor în flori de gheață și rime…

(15.11)

 

lake-louise-51543_1280

 

4 gânduri despre „Flori de gheață

Lasă un răspuns

