Promisiuni (Pam-pam)

De astăzi vreau să uit de lucrurile inutile,

De astăzi vreau să fac să conteze ale mele zile.

Vreau să închid televizorul, să stau și mai puțin pe „rețelele sociale”,

Uneori mi se pare că trăiesc degeaba, în timp ce timpul îmi moare.

 

Îmi moare timpul și eu mi-l omor,

Oare de ce am acceptat să le slujesc atât de ușor?

De ce mi-e atât de lene să pun mâna pe carte,

Când de cunoaștere doar imaginația mă desparte?!

 

De ni s-ar lua tehnologia, mâine, oare ce am face?

Am descoperi oare mai ușor ceea ce ne place?

Am fi mai liniștiți, nu am fi mereu pe fugă,

În timp ce gândurile noastre ar putea unul pe altul să se ajungă?

 

Am creea mai mult, poate, am îndrăzni să visăm,

La început mai greu, căci ne-am obișnuit totul de-a gata să luăm…

Doar cu o apăsare de buton și mintea încet, dar sigur ni se spală,

Când la fiecare secundă, chipuri vesele te mint frumos într-o reclamă…

elephant-964898_1920consumer-society-386661_1280

 

4 gânduri despre „Promisiuni (Pam-pam)

Lasă un răspuns

